mulle on ka esimesed kaks olulised
Aga mulle tunde anda EI MEELDI!!!! Ha-Ha-Ha!!!!
Mis siis sulle meeldib???
Mulle meeldib raamatuid lugeda ja laulda
Kas sulle ajaveeebi tegemine ka meelib?
mulle on ka esimesed kaks olulised
ОтветитьУдалитьAga mulle tunde anda EI MEELDI!!!! Ha-Ha-Ha!!!!
ОтветитьУдалитьMis siis sulle meeldib???
ОтветитьУдалитьMulle meeldib raamatuid lugeda ja laulda
ОтветитьУдалитьKas sulle ajaveeebi tegemine ka meelib?
ОтветитьУдалить